همه ما میدانیم راه اندازی یک کسب و کار دشوار است و چالش های مالک یک کسب و کار از لحظه راه اندازی آن شروع می شود و تا زمان برنامه ریزی و تصمیم گیری در مواقع حساس ادامه دارد. برای همین یک کسب و کار برای موفقیت و ماندن در عرصه رقابت مانند هر فعالیت دیگری، به ابزارهای مناسب نیاز دارد.
خبر خوب اینکه امروزه به وجود آمدن نرم افزارهای مختلف مخصوص مدیریت کسب و کار موجب شده است تا تمامی افرادی که قصد دارند در این زمینه فعالیت کنند، به هدف خود برسند. این نرم افزارها را میتوان مهمترین بخش در راه بهبود کسب و کار دانست.
در همین راستا در سال 1401 «پاکوک، پلتفرم ابری مدیریت کسب و کار» محصولی از شرکت پیشگامان اندیشه کسب و کار به همت و تلاش جمعی از کارشناسان جوان فعال در حوزه فناوری اطلاعات تولید شد. این محصول شامل چندین برنامه جداگانه است که امکان تبدیل شدن به یک مجموعه یکپارچه و مرتبط با یکدیگر را دارا است.
پاکوک شامل سرویس هایی چون چت آنلاین، کلاس آنلاین، ابزار سئو، نوبت دهی، crm، نظرسنجی و ... است که هر شخصی با توجه به نیاز و شرایط خود میتواند از یک یا چند نرم افزار به صورت یکپارچه استفاده نماید. ما سرویس های مورد نیاز اغلب مشاغل و اصناف را در پاکوک راه اندازی کرده ایم و به صورت مداوم در حال توسعه و افزودن سرویس های جدید به آن هستیم.
پاکوک یک خانواده بزرگ است که در آن همکاری و اعتماد بین کارکنان، اخلاق حرفه ای و احترام به مشتری مقدم بر هر چیز دیگری است. ما در پاکوک علاوه بر ارتقای سطح علمی خود و کیفیت خدماتمان با ارائه راه کارهای خلاقانه در جهت رونق کسب و کار مشتریان خود می کوشیم.
ما ایمان داریم مشتریانمان تنها داراییمان هستند و ارزش هایی که برای آنها خلق می کنیم، قلب تپنده پاکوک است. در این مسیر اقداماتی همچون حفظ امنیت و اطلاعات مشتریان، قیمت مناسب محصول، طراحی و کیفیت خوب، در ارتباط بودن با مشتری، پیگیری مشکلات، انتقادات و پیشنهادات مشتری و احترام به حقوق او را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.